HTML

Csajok fociznak... ez kell a népnek!

a noifoci.blog.hu alternatív blogja

Noifoci.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

Szerzők

Itt is elkezdem a publikálást

2009.09.21. 10:51 CSFfanatik

Sziasztok!

Ahogy azt láthatjátok is ez egy sideblog (van ilyen kifejezés?).
A noifoci.blog.hu egy női focicsapat saját blogja. Ezért létrehoztam ezt is, hogy itt jómagam is kiteljesedjen :)

Némi infó rólam:

Nem szeretem a focit. Na jó ez így nem igaz, de nem vetem bele olyan hévvel magam mint azt sokan gondolnátok abból, hogy egy ilyen jellegű blogot indítottam.
Viszont a csajokat annál jobban szeretem! :)

Ezért is gondoltam, hogy hol lehetne kellemesebben elkezdeni ismerkedni ezzel a nemzeti sporttal mint a csajokon keresztül.

Megtetszett a gondolat és utánna néztem, hogy mlyen infók vannak szana szét a weben ebben a témakörben. Nagyon meglepődtem....

Szinte senki nem foglalkozik ezzel a részével a focinak.
Miért van ez? Nem tudom... Talán nem éri meg (anyagilag) erről írni, foglalkozni vele stb...

Nem is kellett több. Kicsit kitekingettem külföldre is és ott azért sokkal rózsásabb a helyzet. Vannak oldalak (nem csak csapatoknak, hanem rajongói is), blogok (mindenféle), fórumok, mozgalom...
Szeretnék én is valami hasonlót kreálni a noifoci.blog.hu -n és a csajfoci.blog.hu -n keresztül.

Remélem hogy érdekelni fog ez sokatokat. Ha nem akkor legalább megpróbáltam és remélem sikerül felkeltenem valakinek a figyelmét, aki komolyabban tudja ezt a szekeret tolni.

Peace!
CSFfanatik
 

Szólj hozzá!

Címkék: előszó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajfoci.blog.hu/api/trackback/id/tr911396381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása